تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
بهترین وبلاگ خبری و تفریحی

بهترین وبلاگ خبری و تفریحی

بهترین وبلاگ خبری تفریحی و دانستنی در زمینه های مختلف

معرفی دو کسب و کار در زمینه چاپ

اگر بخواهیم به طور کلی چاپ تیشرت را در دسته های مختلف دسته بندی کنیم به دسته بندی های زیر می رسیم :

۱) چاپ  به صورت سابلیمیشن
۲) چاپ به صورت  سیلک
۳) چاپ به صورت لیبل
۴) چاپ به صورت تمام رنگ ( مدیا )
۵) چاپ به صورت تک رنگ ( کاتر پلاتر یا لیزری )
۶) چ
اپ مستقیم

امروزه با توجه به پیشرفت های عظیمی که درصنعت چاپ رخ داده است انواع گسترده چاپ که در بالا ذکر شده است در تعداد مختلف و سرعت بالا صورت می گیرید و همچنین هزینه آن به شدت نسبت به گذشته کاهش یافته به گونه ای که می توان با هزینه ای بسیار کم نسبت به چاپ همراه با لباس اقدام کنید که نسبت به بسیاری از محصولات تبلیغاتی بسیار ارزان تر و به صرفه تر می باشد.

استفاده از پرچم برای یک شرکت یا برند اهمیت بسیاری دارد تا بتواند شعار برند خود را به بیننده منتقل کند. این مهم در بکارگیری تبلیغ توسط نوعی از پرچم بنام پرچم ریسه ای بسیار تاثیر گذار خواهد بود چرا که علاوه بر قیمت ارزان و مقرون به صرفه این نوع کالا تاثیر و بیننده ای فراگیر دارد. پارچه بکار رفته در تولید پرچم ریسه ای ساتن تمام رنگی که در تمام ریسه بصورت تک رنگ و یا الوان است. پرچم ریسه ای در سه مدل متفاوت مثلت، مستطیل و مستطیل دور گرد تولید می شود. چاپ پرچم مورد استفاده در پرچم ریسه ای به دو صورت چاپ سیلک که بطور عمومی در سفارش هایی با طرح هایی با رنگ محدود و چاپ دیجیتال که گستره رنگی وسیع تری را شامل می شود.

ویژگی های چاپ پرچم ریسه ای:
مشخصات پارچه تیشرت

پارچه هایی  که جهت تولید تیشرت تبلغاتی استفاده میشود :

انواع بافت پارچه

۱ ) یکرو(بافت ساده)
۲ )دو رو(نخ دولا)
۳ )جودون (بافت سوزنی)
۴ )تی شرت لاکرا (که در دارای کش مخصوص می باشد) 
پارچه خام تی شرت ها به صورت وزنی و کیلویی تهیه میشود و هر چه تراکم تار و پود نخ ها بیشتر باشد ، پارچه ضخیم تر شده و وزنش بیشتر میشود و قیمت بالاتر و  بالعکس اگر تی شرت تراکم ممعمولی داشته باشد ، پارچه سبکتر شده و قیمت تمام شده کمتر میشود.
در بازار رقابت بعضی از همکاران از پارچه های تراکم پایین استفاده می کنند تا قیمت تمام شده پایینتر شود و ارزان تر بفروشند.اما مجموعه تدبیر هیچ وقت از متریال ضعیف جهت رقابت در قیمت استفاده نمیکند و با سود کم اما کیفیت عالی پارچه ها، همیشه خاطره خوبی در ذهن مشتریان محترم ایجاد میکند.

انواع تیشرت تبلیغاتی:

۱ ) تیشرت جودون
۲ ) تیشرت پنبه ای
۳ ) تیشرت اسپان
۴ )تیشرت ملانژ

چاپ تیشرت:

یکی از پر طرفدارترین نوع تیشرت های تبلیغاتی ، تیشرت جودون میباشد که از پارچه ای با حالت بافت دون دون و روزنه ای میباشد و معمولا یقه دار مورد استفاده قرار میگیرد و مورد استقبال شرکت ها میباشد.
این نوع پارچه ها به صورت پنبه صد در صد و پنبه پلی استر  در بازار موجود است.
و برای تبلیغ به صورت چاپ سیلک و یا گلدوزی، لوگو  و متن شما روی تی شرت قرار میگیرد.
پارچه های این نوع تی شرت به صورت رنگبندی موجود میباشد. تیشرت یقه دار به عنوان یک لباس شیک شناخته می شود. تدبیر نیز بخشی از خدمات خود را به چاپ روی تیشرت های یقه دار اختصاص داده است. جنس این تی شرت ها جودون بوده و به علت زیبائی خاصی که دارد مورد پسند جوانان و شیک پوشان است. به علت وجود دکمه و یقه چاپ روی تیشرت سمت چپ کوچک و پشت تیشرت بزرگ انجام می گیرد.
در صورتی که سفارش شما بصورت تیراژ باشد امکان دوخت تیشرت یقه دار جودون با رنگ های متنوع امکانپذیر خواهد بود

پایین ترین قیمت چاپ پیکسل

تو پیکسلینو با پایین ترین قیمت طرفید چون ما صفر تا صد کار رو خودمون انجام می دیم و مواد اولیه مون رو خودمون تولید می کنیم پس کم ترین قیمت رو بهتون میدیم بدون واسطه.

چون ما در پیکسلینوخودمون همه چی رو تولید می کنیم پس می تونیم بهتون این اطمینان رو بدیم که بهترین کیفیت رو بهتون ارائه می دیم حتی کوچک ترین اجزای پیکسل مون هم با کیفیته.

.ما همش تخفیف میدیم!!! شما می تونید کانال ما تو تلگرام رو یا پیج پیکسلینوتو اینستاگرام را داشته باشید تا همیشه تخفیف به دست باشید

پیکسلینو به شما این اطمینان رو میده که با بهترین کیفیت  هر تعداد که بخواید رو تو یه روز تو مشتتونه و می تونید از پیکسلاتون تو سریع ترین حالت ممکن استفاده کنید .




موضوع :
برچسب ها : ,
امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در جمعه 26 ارديبهشت 1399ساعت 20:09 توسط amin fardin | تعداد بازديد : 37 | |


صفحه قبل 1 صفحه بعد